04 de novembre 2015

BRIGADA JOVE a la BIBLIOTECA: Laura juliol 2015

La Laura ens explica la seva experiència de BRIGADA JOVE:

"Em vaig apuntar al projecte de brigada jove per l’oportunitat de guanyar experiència laboral durant l’estiu, i la veritat és que la meva estada a la biblioteca no m’ha decebut. Vaig pensar que la feina a la biblioteca era la que més s’adaptava a la meva forma de ser i a allò que m’agrada, i realment, m’hi he trobat molt còmode, no només per l’espai on em trobava, sinó també per les tasques que he anat realitzant durant aquest passat juliol.

El primer dia la Marisa em va explicar el funcionament de la biblioteca, com s’organitzaven els llibres i els diferents espais, etc. La veritat és que al principi tenia por de no recordar-ho tot i de confondre’m en alguna tasca, però amb el temps ja em vaig acostumar. A més, els dimarts i dijous em quedava unes hores sola mentre la Marisa baixava a la piscina, de manera que el segon dia ja em vaig haver d’espavilar, cosa que penso que em va servir bastant per perdre la por a equivocar-me en alguna cosa.

La veritat és que no m’havia pensat que hi hagués tantes feines diferents per fer a la biblioteca. Sí que m’havia imaginat que hauria d’ordenar llibres i tramitar els préstecs i devolucions, però no hi havia ni un moment en que no hi hagués res a fer. Durant els dies que vaig estar allà vaig fer alguns cartells, preparava els llibres nous que arribaven perquè es poguessin entrar a la biblioteca i mirava també quins es podien donar de baixa, entre altres coses.

Penso que treballar a la biblioteca ha estat una experiència bastant enriquidora, m’ha ajudat a familiaritzar-me amb un món que fins al moment només coneixia d’una manera més superficial i a veure tot el que comporta treballar-hi.

Laura Riera Ventura"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada