17 de gener 2011

Exposició de fotos a "Es-toc"


Un amic de la Biblioteca ens ha escrit el següent que potser a algú de vosaltres us interessarà!!!

"Ei . . .hi ha notícia!
En aquest inici del 2011 sóc tant pobre com en les acaballes del 2010 però, per altre part, he aconseguit una cosa que feia anys que em feia molta il·lusió:
Hi ha fotos meves exposades a l'"es_toc"!
(una selecció de les millors que estaven al bar "La Terrassa" i dues de noves )
Pot semblar que és un lloc com un altre, però no és així!
És un lloc on hi he fet molt bons amics i on la quantitat d'hores viscudes (o "perdudes" ) el convertien en una segona residència. Mentres, cada mes, anaven canviant les fotografies exposades. Algunes eren extraordinàries i altres . . . . em feien venir ganes de treure la pols a les velles càmeres i desenvolupar algun tema. Cosa ridícula, ja que les vaig endressar perquè no en sabia més.
Les circumstàncies de la vida m'han dut a re-aficionar-me, a apendre força més del que sabia, a tenir prou fotos acceptables d'un tema i . . .( tinguent a "els Bosch "com amics) a poder penjar-les en un lloc de prestigi.
Ja ho sé que és per amiguisme, però a mi no em deixa de fer moltiiiissima il·lusió.

hi seran tot aquest mes de gener, per si les voleu anar a veure!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada