21 de setembre 2018

Exposició d’art d’Anton Brunet

Aquest proper mes d’octubre us proposem una passejada molt particular per la biblioteca. Hi trobareu pintures de l’Anton Brunet. 

L’Anton ens ha dedicat unes paraules on s’explica el què de la seva pintura: 

 “El dibuix sempre m’ha acompanyat des de petit omplint tardes avorrides i hores de pati. L’interès amb la pintura va arribar a través dels avis. Els meus avis han estat font d’inspiració i els meus grans mestres. Gràcies a ells em vaig interessar per la pintura a l’oli i al seu costat vaig aprendre tot el que sé. Mai he deixat de dibuixar i després de molts anys de fer anar el llapis, recentment he afegit el pinzell. Tot i que sembli sorprenent el meu interès per l’art va molt lligat en el meu interès per la medicina. No és d’estranyar que Da Vinci, pare de l’anatomia i figura històrica de l’art, sigui el meu gran exponent. Per poder representar el cos humà s’ha de començar per les estructures més bàsiques. La medicina em motiva a conèixer aquestes estructures i la seva funció i l’art m’impulsa a recobrir-les de pinzellades. 

En el jurament hipocràtic que tot estudiant de medicina recita a l’acabar la carrera apareix el següent: “Recordaré sempre que hi ha una part d'art i una part de ciència en la medicina”. I per això pinto i dibuixo, per omplir la part artística. Una necessitat que ja sentia des de petit fent gargots a l’hora del pati i que segueixo sentint anys més tard. 

El meu objectiu és representar aquesta passió en l’exposició. A través dels meus quadres i dibuixos es veu la meva novella evolució artística i a la vegada una vida de passió per representar el món en forma de quadres i dibuixos.” 


Us esperem a la biblioteca i us convidem a la inauguració el dissabte 6 d’octubre, a les 11h30’ !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada