28 de juliol 2014

Persona de pràctiques de PQPI

Al llarg de 200 hores hem comptat fent pràcitques a la biblitoeca amb la Clàudia Paredes, de l'IES Carles Rahola.
Ella ha vingut a traves d'un programa integrador d'estudiants amb l'entorn laboral anomenat PQPI, o sigui programes de qualificació inicial professional. L'objectiu de la Clàudia és formar-se en l'àmbit social i treballar en la biblioeca li ha donat una mica de visió de diferents tipologies de persones. Per a nosaltres ha estat una experiència satisfactoria i sabem que per ella també.

Abans de marxar li varem demanar que fés una petita valoració de la seva estada a la biblioteca i això és el que ens ha dit:

"El dia 17 de març va ser el meu primer dia a la Biblioteca de Sant Gregori. La primera sensació que vaig tenir era de nervis i alhora de felicitat, perquè s’havia que allà estaria bé i n’aprendria. 

He tingut la sort de conèixer a la Marisa. És una persona amable, divertida i que m’ha ensenyat molt bé. 

A la biblioteca m’he trobat i he vist tot tipus de gent que tenien alguna cosa en comú, tots buscaven un lloc tranquil on poder llegir o estudiar.

Les primeres setmanes em vaig anar una mica de bòlit perquè em vaig haver d’aprendre el lloc on anava cada llibre de la biblioteca. N’hi ha molts i de tota mena de llibres. Però poc a poc em vaig anar adaptant. 

No és una biblioteca molt gran, però té coses que a moltes biblioteques no tenen. Un aspecte positiu és que allà quasi tothom és coneix i això fa que sigui més acollidor. A mi m’han tractat molt bé, ja sigui la Marisa, com tota la colla de nens petits o la gent adulta. 

Ha estat una experiència més, he conegut a persones magnifiques, i sobretot he après habilitats que estic segura en un futur em poden servir de molt. 

Moltes gracies Biblioteca de Sant Gregori.
Clàudia Paredes."




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada