26 de maig 2010

Experiència biblioteca:


En Xavier és un noi que viu a la Vall i que actualment està estudiant administració i gestió d’empreses.
Al llarg dels mesos de febrer, març, abril i maig ha fet les seves pràctiques amb nosaltres i en aquest temps li ha tocat fer una mica de tot: cartells, ordenar i endreçar la biblioteca, constar el telèfon, atendre el taulell, repartir bustiada...Ahir, 25 de maig de 2010, va ser l’últim dia de les pràctiques d’en Xavier i li vam demanar que ens fes una mica de resum sobre el que ha estat per ell la seva experiència a la biblioteca i aquí teniu les seves pròpies paraules:
“Les practiques aquí a la biblioteca m’han semblat que estan bé. Quan vaig arribar em pensava que seria una biblioteca on tothom estaria en silenci, però enseguida vaig veure que no.
La feina no ha estat molt monòtona encara que de vegades si. La gent és agradable i és un lloc on es treballa còmode.
El que m’ha agradat menys ha estat cada dia quan arribava posar-me a ordenar els llibres.
Però estar aquí a la biblioteca m’ha agradat i he après coses que no sabia com funcionaven ni m’imaginava que podia arribar a saber.”

Des d’aquí li desitgem molt sort en els seus estudis i les seves noves experiències!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada