21 de maig 2014

Presentació del llibre "CP DOMENY – Una història de bàsquet i de poble" de Josep Guardiola i Josep Maria Capell

Per fer aquesta entrada varem demanar a en Josep Maria Capell que ens parlés i axò és el que ens va transmetre:

“El CP Domeny va ser un club de bàsquet per a nois i noies fundat l’any 1968 per una colla de pares sota la direcció de Josep Motje i Sala nascut al Mas Suro de Cartellà (Sant Gregori). 

Vaig col•laborar a fer aquest llibre perquè vaig viure en persona aquesta petita historia. Aquest club, el CP Domeny, va formar part de la meva joventut dels 14 als 25 anys. Val a dir que, durant els anys 70 les distraccions dels joves eren mes aviat escasses... i més, en un poble de pagès com el nostre. Per què, tot i que ara no ho sembli, en aquells moments estava allunyat de la ciutat. 

La història d’aquest llibre va venir arrel de fer un cafè amb Josep Guardiola, “el Papi”. Ell, com jo mateix, també és molt aficionat als esports i en especial al bàsquet. Així que un dia, parlant dels vells temps, va sortir la història del Domeny. Xerrant i xerrant em va acabar dient que se’n podria fer un llibre.. així va començar tot….i aquí el tenim. 

 N’estic molt feliç d’haver-hi contribuït. 

Jma Capell” 




Us esperem!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada