25 de setembre 2019

2019 Brigada Jove: Patrícia Matamoros

Al seu pas per la biblioteca com a brigada jove la Patrícia ens va comentar:

Quan vaig demanar la feina per la Biblioteca esperava senzillament ordenar llibres. Però al costat de la Marisa i la Roser, aquesta experiència va anar a molt més. Em van ensenyar tot el funcionament de la biblioteca, des dels teixells dels llibres fins al sistema informàtic, a atendre els usuaris, a cuidar de l'entorn de treball, etc. També vaig tenir l'oportunitat de crear cartells per promocionar la biblioteca i les seves activitats, donar idees per crear espais de diversos interessos i pensar millores per fer més acollidora la biblioteca. Vaig aprendre l'esforç i treball que hi ha darrere una biblioteca, una feina que des de fora em semblava molt més senzilla, on cal posar-li dedicació i motivació. Una gran experiència!”

Per a nosaltres ha estat una sort poder-la tenir!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada