28 d’octubre 2013

BRIGADA JOVE A LA BIBLIOTECA

El passat mes de juliol varem tenir a la Maria Rueda com ajudant de brigada jove. Va treballar molt i la Biblioteca va poder atendre als usuaris de manera correcta.

Quan va acaba la seva estda li varen demanar que ens escrivis sobre la seva experiència. Us la transcrivim tot seguit:

"Des de fa uns anys m’agrada passar les tardes del divendres a la biblioteca, després de tota la setmana estudiant i fent deures, està bé poder pensar en altres coses. M’encanta estar envoltada de llibres i per tant una biblioteca és, per mi, un dels millors llocs on passar una estona. La biblioteca vella, sempre plena de nens fent una mica de soroll..., era molt acollidora i plena de raconets o amagar-te i passar la estona llegint, fent deures o simplement pensant. Ara a la nova només cal buscar aquest raconet on poder sentir-te com a casa!

Aquest any vaig decidir apuntar-me a el projecte de Cal Bolet de la Brigada Jove i vaig pensar que el millor lloc on podia treballar seria a la biblioteca, així doncs m’hi vaig apuntar. Després de fer l’entrevista i esperar pacientment al dia de l’anunci dels candidats pels llocs de treball, vaig rebre la trucada de Cal Bolet que em va dir que m’havia tocat a mi passar-me l’estiu treballant amb ella a la biblioteca. Va ser una gran alegria!

Així doncs vaig començar a treballar el dia 1 de juliol, amb moltes ganes, sabia que la Marisa em faria treballar molt i no em vaig equivocar. Ha estat un mes de molta feina, però també amb moments molt divertits. El major problema potser ha estat haver de tornar a aprendre on són tots els llibres, revistes, CDs... que naturalment han canviat de lloc i que m’he hagut d’acostumar al nou lloc que tenen.

Finalment m’agradaria agrair-li a la Marisa tota l’ajuda que m’ha donat i tota la paciència que ha tingut quan li anava fent preguntes sobre les feines que em posava, que no han estat poques... També agrair a la gent de l’ajuntament que va considerar que jo era l’aspirant adequada per ocupar aquest lloc.
Maria Rueda Prunel"

Gràcies a tu Maria!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada